Droomvilla
Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Klik op onderstaande link om de Algemene Voorwaarden te bekijken die gelden voor jouw Droomvilla reservering:

Algemene voorwaarden vakantieverblijven

Aanvullende annuleringsvoorwaarden bij reserveringen op Curaçao of Bonaire
Bij annulering tot 42 dagen vóór de dag van aankomst betaalt de recreant een vergoeding van 40% van de overeengekomen prijs aan de ondernemer.
Bij annulering binnen drie tot twee maanden voor de ingangsdatum, 50% van de overeengekomen prijs;

Aanvullende voorwaarden op de Recron voorwaarden voor alle landen

Betaling Artikel 5
Het betaalschema ziet er voor de recreant als volgt uit:
   - Aanbetaling: 30% binnen 3 dagen na ontvangst van de huurovereenkomst.  
   - Restbetaling: 70% uiterlijk 42 dagen voor aankomst.  
   - Last-minute boekingen: Bij een boeking binnen 42 dagen voor aankomst dient de volledige betaling (100%) binnen 3 dagen na ontvangst van de huurnota te worden voldaan.  

Borgsom
Het kan zijn dat er een borgsom voor de gehuurde accommodatie wordt gerekend. Aan het eind van de huurperiode zal Droomvilla deze binnen 7 dagen terugstorten, indien van toepassing zal het verbruik van water en elektra hiermee verrekend worden.

Verzekeringen (toevoegen als advies)
Droomvilla adviseert de huurder om een reis- en annuleringsverzekering (eventueel met werelddekking) af te sluiten.

Overmacht Artikel 12.3
De ondernemer is niet aansprakelijk voor gevolgen van extreme weersinvloeden of andere vormen van overmacht.
Evenals stakingen, storm of waterschade, inbraak of overval, bouwactiviteiten in de omgeving, oorlog (dreigingen), brand ed.

Wijzigingen
Bij het wijzigen van een reservering door de huurder, wordt een bedrag van €50 aan wijzigingskosten in rekening gebracht. Naast de €50 wijzigingskosten, kan ook de huursom veranderen doordat de reservering in een goedkopere of duurdere periode valt of er meer of minder personen, toeristenbelasting, linnen ed meegeteld worden. Het wijzigen van een accommodatie betreft een annulering en een nieuwe reservering, hiervoor zijn de annuleringsvoorwaarden van kracht.

Klachten schoonmaak
Mocht er een klacht over de schoonmaak zijn, dan dient hier binnen 12 uur na de checkin-tijd per mail of telefoon gemeld te zijn, anders kan deze klacht niet meer in behandeling worden genomen omdat er na 12 uur niet meer vastgesteld kan worden of het reeds aanwezige vervuiling of nieuwe vervuiling betreft.